zondag 12 december 2010

bruidstaart voor danielle en pascal

het is ondertussen alweer meer dan een maand geleden dat de bruiloft van danielle en pascal geweest is .
het was een supermooie dag.
maar ik dwaal nu al af.
mijn taak was de bruidstaart maken.
woensdag begonnen met de taarten te bakken.
de ene was klaar en de volgende in de oven en zo dat 3 keer .
ondertussen de vulling gemaakt en dat de taarten waren afgekoeld maar snijden vullen en afsmeren .en aangezien ik voor op schema liep bedacht ik maar verder te gaan met decoreren .
dus kneden van de fondant maar soepel werd het niet echt maar met veel moeite toch gelukt en de werkjes erop en de pareltjes .
donderdag stond op de planning alleen maar de onderste laag decoreren.maar ik kreeg het nu echt niet soepel en met veel gevloek en gemopper en vanalles te hebben geprobeerd maar iemand op het forum zoeken die mij kon helpen.
Gelukkig kreeg ik snel reactie van etspaget uit urk .dus ritje urk gedaan en daarna verder en was voor het eten klaar .

 Ik was er erg tevreden over en het bruidspaar ook denk ik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten